Kampaņas organizatori norāda, ka Latvijas tūristu izvēle par labu kaimiņvalstij jau vairākus gadus ir noturīga. Pērn 15% no veiktajiem ārzemju braucieniem no Latvijas ir bijuši uz Igauniju, kopējam tūristu skaitam pārsniedzot pus miljonu.
"Mūsu mērķis ir aicināt iepazīt līdz šim neatklātas vai jaunas ievērojamas atpūtas vietas Igaunijā. Igaunija ir pozitīviem iespaidiem un pārsteigumiem bagāta valsts, kas piedāvā daudzpusīgas atvaļinājuma idejas un iespējas. Jāatzīst, ka to ir apliecinājuši arī lielākā daļa tūristu Latvijā, kuri Igaunijā viesojušies vairāk kā desmit reizes un tuvāko trīs gadu laikā plāno atgriezties vēlreiz," informē Enterprise Estonia valdes locekle Maria Alajoe.