Saturs atjaunots pirms ne vairāk kā 4 stundam
Šodien ir 2024. gada 10. maijs 23:47:13
Makroekonomika » Gandrīz trīskāršojies Lattelecom izsūtīto e-rēķinu skaits
Izvēlies kategoriju:
Rādīt informāciju: Ziņas Foto ziņas Preses relīzes Tirgus ziņas Intervijas
Gandrīz trīskāršojies Lattelecom izsūtīto e-rēķinu skaits
Autors: Deniss Kolosovs, 09/01/2009 14:46

2008.gada laikā iedzīvotāju un izņēmumu skaits, kas rēķinus par Lattelecom pakalpojumiem saņem elektroniskajā formā, ir pieaudzis gandrīz trīs reizes un sasniedzis 205 tūkstošus. Šādi rādītāji apliecina to, ka Iedzīvotāji ir novērtējuši priekšrocības, ko sniedz elektroniskie rēķini, kā arī atsaukušies Lattelecom aicinājumam mazināt apritē esošā papīra daudzumu.


Saskaņā ar Lattelecom apkopotajiem datiem, privāto klientu skaits, kas saņem rēķinus elektroniski, gada laikā ir pieaudzis gandrīz par 160% līdz 183 tūkstošiem. Biznesa klientu vidū pieaugums bijis vēl straujāks – laikposmā no 2008.gada 1. janvāra līdz 31.decembrim uzņēmumu skaits, kas saņem elektroniskos rēķinus, ir palielinājies par 205%, tātad – trīskāršojies, sasniedzot 22,3 tūkstošus. Vēl pirms pāris gadiem Lattelecom klientiem uzsūtīja papīra rēķinus, ar kuriem varētu piepildīt vienu preču vagonu, taču tagad rēķiniem izmantojamā papīra daudzums ir ievērojama samazinājies. 

Elektronisko rēķinu saņēmēju skaits īpaši strauji pieauga 2008.gada pēdējā ceturksnī, pēc tam, kad tika uzsāka informēšanas kampaņa, kuras ietvaros Lattelecom aicinājis savus interneta klientus aktīvāk pieteikties un izmantot elektronisko rēķinu saņemšanas un apmaksas iespēju Klientu pašapkalpošanas vidē internetā mans Lattelecom – www.mans.lattelecom.lv. Patlaban apmēram 80% no 205 tūkstošiem abonentu, kuri rēķinus saņem elektroniski, apskata tos mans Lattelecom vidē, savukārt pārējiem 20% e-rēķins tiek nosūtīts uz e-pasta adresēm.

„Tik ievērojams elektronisko rēķinu saņēmēju skaits apliecina, ka iedzīvotāji labprāt izvēlās saņemt un apmaksāt rēķinus elektroniskajā vidē, jo šādai sistēmai ir vairākas priekšrocības. Piemēram, reģistrējoties www.mans.lattelecom.lv un sākot apmaksāt rēķinus internetā, lietotāji var redzēt aktuālā mēneša rēķinu vēl pirms mēneša noslēguma, apskatīt pilnu veikto sarunu sarakstu pēc to numuriem, laika, ilguma un maksas, tādējādi mēneša laikā pilnībā kontrolējot iztērēto naudu sarunām”, uzsver Lattelecom komercdirektors Jānis Ligers.

Viņš tāpat piebilda, ka rēķinu apmaksa internetā ļauj ievērojami ietaupīt arī laiku – klienti atbrīvo sevi no nepieciešamības stāvēt rindās, kā arī ietaupīt naudu, jo komisijas maksa par rēķinu apmaksu internetbankas lielākoties ir zemāka. Patlaban mans Lattelecom vidē rēķinus var apmaksāt ar četru internetbanku – Swedbank, SEB bankas, Latvijas Krājbankas un Nordea, starpniecību, turklāt reģistrēties kādai no internetbankām iespējams arī mans Lattelecom vidē.


Lattelecom ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus. Lattelecom grupu veido pieci uzņēmumi: Lattelecom, Lattelecom Technology, Lattelecom BPO, Citrus Solutions un Baltijas Datoru akadēmija.

Lattelecom sabiedrisko attiecību projektu vadītājs
Deniss Kolosovs
Tālrunis: 670 55 130, 294 794 37
deniss.kolosovs@lattelecom.lv
http://www.lattelecom.lv

KOMENTĀRI
Jūs varat pievienot savu komentāru ziņai, kas tiks nosūtīts portāla redaktoram. Ja tas saturēs aktuālu un redakcijai saistošu informāciju, ziņa tiks papildināta ar Jūsu iesūtīto komentāru un Jūs vai Jūsu norādītā persona tiksiet norādīti kā ziņas papildinājuma pirmavoti.


Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Vēlos saņemt citus jaunākos komentārus par šo rakstu, savā e-pastā!
Tava ziņa:
Uz augšu