Saturs atjaunots pirms ne vairāk kā 4 stundam
Šodien ir 2024. gada 2. maijs 06:33:18
Izklaide » Zelta Zivtiņas seriāla 3. sezonas DVD jau pieejams visā Latvijā
Izvēlies kategoriju:
Rādīt informāciju: Ziņas Foto ziņas Preses relīzes Tirgus ziņas Intervijas
Zelta Zivtiņas seriāla 3. sezonas DVD jau pieejams visā Latvijā
Autors: Elija Krauze, 03/12/2008 11:29

No šīs nedēļas visā Latvijā ir pieejams populārākās priekšapmaksas sarunu kartes Zelta Zivtiņa seriāla „Būs par ko parunāt!” 3. sezonas DVD, kas jau tradicionāli kļuvis par sava veida seriāla varoņu – Marijas, Aleksa, Maksa, Olgas, Oskara un Janas īpašo novēlējumu Ziemassvētkos un gadu mijā.

Par jauno DVD

Seriāla 3. sezonas DVD iekļautas visas epizodes, kā arī dažas televīzijā un internetā līdz šim neizrādītas sērijas un arī īsteni holivudiskā garā veidota filma par seriāla 3. sezonas tapšanas procesu - intervijas, aizkadri, smiekli un sapņi. Veidojot sezonas DVD, Zelta Zivtiņa vienmēr sarūpē ko vairāk par sezonas epizodēm - ik gadu kāds nebijis un ārkārtīgi interesants pārsteigums. Pērn DVD iekļautā piedzīvojumu filma “Sūnas aug Ziemeļu pusē” iekaroja daudzu jo daudz cilvēku sirdis visā Latvijā. Taču šī gada DVD odziņa - Zelta Zivtiņas pirmā datorspēle MAZIE.

Spēle MAZIE

Jaunajā DVD iekļautā spēle MAZIE - tas ir īsts piedzīvojums ar seriāla varoņu piedalīšanos, kurā mūsu draugi nonākuši sarežģītā situācijā - Maksa izgudrotā ierīce tos samazinājusi konfektes lielumā. Spēle ietver mūsdienu jaunatnei aktuālas tēmas, tā ir asprātīga, interesanta un piemērota dažādām vecuma grupām. Spēles stilistiskais un konceptuālais risinājums veidots iedvesmojoties no videospēļu pirmsākumiem astoņdesmito gadu beigās, kas šobrīd aktuāls visā pasaulē - retro atkal ir modē, turklāt - jo autentiskāka tā izpausme, jo interesantāks kļūst tā izmantojums. Pēc lieliem panākumiem 3D grafikas jomā, dažnedažādiem prāta trilleriem un psiholoģijas elementiem datorspēlēs, ir notikusi atgriešanās pie vienkāršām lietām - pixel laukuma un 256 krāsu ierobežojuma grafikā, vien divām dimensijām, kompjūtera mikročipa skaļruņa ierobežotās frekvences un vienkārša, jautra stāsta. Projekts unikāls arī ar īpašo pieeju izstrādei un konceptuālajam risinājumam. Izrietoši no zīmola paustās sociālās nostājas, pamatvērtību - draudzības un prieka (pozitīvā) aizstāvēšanas jauniešos, spēles uzbūve nav balstīta uz kāda ļaundara iznīcināšanu un agresīvu darbību secīgu izpildi, bet gan draudzības spēka, atbildības vienam pret otru pierādījumā, kopīgi pārvarot sķēšļus.

„Zelta Zivtiņas” sociālā izglītošana

Ikvienam spēles MAZIE spēlētājam tiks atgādinātas dažādas sociāli un arī sadzīviski nozīmīgas lietas, piemēram – „Sadzīves ķīmija jātur pa gabalu no pārtikas!”, „Zobu birste jāmaina ik pēc 3 mēnešiem! Vismaz.”, „Ārprāts! Kurš izdomāja dedzināt sveci aizkaru tuvumā!!??”, „Nav brīnums, ka lācis tāds saviebies. Kedām vieta ir koridorā!” – un vēl daudzas citas. Spēlē iekļautās atziņas ir gan asprātīgas, gan izglītojošas. Līdzīgu jauniešus izglītojošu un izklaidējošu funkciju pilda arī „Zelta Zivtiņas” tramvajā atrodamie fakti, ko brauciena laikā izlasīt uz krēslu atzveltnēm. Piemēram, vai zināt, cik zobu ir gliemezim? „Zelta Zivtiņa” rīko un atbalsta dažādus sociālus projektus jauniešiem. Piemēram, „Zelta Zivtiņas Čempionāts” un „Zelta Zivtiņas Stipendijas” šobrīd jau ir kļuvuši par jauniešu mīlētākajiem un skolotāju novērtētākajiem ikgadējiem projektiem, kas ļauj jauniešiem parādīt savas prasmes, talantus un saņemt atbalstu  sapņu piepildījumam. 

Jaunais Zelta Zivtiņas DVD pieejams Tele2 klientu apkalpošanas centros un pie dīleriem visā Latvijā, kā arī Narvesen un Plus Punkts tirdzniecības vietās. DVD var saņemt kā dāvanu, pērkot Zelta Zivtiņas sākuma komplektu par Ls 2,95, vai atjaunošanas karti, sākot no Ls 4,95.

Par Zelta Zivtiņu:

Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu “Trīs draugi” (2006) un tarifu plānu “ZZ Pēcmaksa” (2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007) kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs–dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem parādītas jau 124 seriāla epizodes, bet DVD ar seriāla epizodēm un citiem pārsteigumiem jau divas sezonas pēc kārtas ir viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām.


Kontaktinformācija:
Elija Krauze
‘’Tele2’’ Sabiedrisko attiecību konsultante
29272963, elija.krauze@prs.lv
KOMENTĀRI
Jūs varat pievienot savu komentāru ziņai, kas tiks nosūtīts portāla redaktoram. Ja tas saturēs aktuālu un redakcijai saistošu informāciju, ziņa tiks papildināta ar Jūsu iesūtīto komentāru un Jūs vai Jūsu norādītā persona tiksiet norādīti kā ziņas papildinājuma pirmavoti.


Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Vēlos saņemt citus jaunākos komentārus par šo rakstu, savā e-pastā!
Tava ziņa:
Uz augšu