Šonedēļ norisināsies 10. Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer
Autors: Solvita Barkāne, 08/06/2009 12:13

°Šonedēļ Jūrmalā sākas 10. Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer. Festivāls sākas ar starptautiskās žūrijas darbu un rīt tiek sagaidīti starptautiskās žūrijas pārstāvji, kuri ierodas Latvijā, lai izvērtētu festivālam iesūtītos darbus.

Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.
Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī „Rīga” piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.

Ceturtdien, 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.

Piektdien 12. jūnijā notiks 1. Baltijas mārketinga direktoru forums, kuru organizē Best Marketing. Forumā tiksies Baltijas valstu mārketinga vadītāji, lai dalītos pieredzē un apspriestu pašreizējo situāciju. Foruma ietvaros varēsiet uzzināt - kādi ir populārākie produkti Baltijas tirgū (Margo Kurisoo, AC Nielsen), kā radīt kampaņas, kuras veiksmīgi darbotos visās trijās Baltijas valstīs (McCann Eriksson, Latvija), kad izmantot lokālas un kad - reģionālas kampaņas (Jana Rubina, Statoil Latvia, mārketinga vadītāja).